Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Framework pro placenou internetovou službu
Hájek, Filip ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnutí a implementování kontejnerizované internetové služby, která poskytuje uživatelům možnost spouštět úlohy. Úlohou se myslí pouze abstrakce nad nějakou konkrétní implementací výpočtu. Úloha se spouští jako Docker kontejner. V práci se dále implementuje administrace uživatelů a metoda zpoplatnění spuštěných úloh. Architektura systému se skládá z REST API webového serveru a uživatelského webového prostředí. Nezbytnou komponentou systému jsou worker aplikace, které vykonávají uživatelské úlohy přidělené serverem. Celý systém se podařilo implementovat pomocí frameworku .NET 6 v programovacím jazyce C#. Provoz služby se podařilo nasimulovat v prostředí Dockeru. Služba integruje existující služby Auth0 a Google Cloud Storage. Výsledkem je internetová služba nasazená na veřejném cloud serveru.
Systém sběru dat v průmyslu
Hvizdák, Lukáš ; Jirgl, Miroslav (oponent) ; Bradáč, Zdeněk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh a realizaci sběru dat z výroby pomocí PLC do SQL databáze umístněné v cloudu a následnou vizualizaci. Práce popisuje použitelné komunikační protokoly MQTT a OPC UA s tím, že byl vybrán protokol MQTT. Zabývá se zabezpečením přenosu dat z linky do cloudu pomocí TLS protokolu. Jsou zde popsány jednotlivé služby cloudu a jejich možnosti pro sběr dat. Práce se zabývá možnostmi vizualizace dat za použití existujících open source řešení a rozdíly mezi nimi. Popisuji možnosti úpravy prostředí open source projektu Grafany. Jsou prezentovány reálné dashboardy z výroby. Uvedený systém sběru dat byl nasazen do dvou provozů za účelem testování.
Mobile Game for Practicing English Vocabulary
Hubík, Antonín ; Kanich, Ondřej (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
The goal of this thesis was to design and implement a multi-platform educational mobile game for practicing and expanding English vocabulary. The game is based on the rules of word chain and similar word games and implemented as an online player versus player mode. The application is implemented in C# and XAML, making use of the .NET platform. The mobile client depends on remote services for its operation. These services were deployed using appropriate cloud services and integration options of the Microsoft Azure platform. An Android version of the application was published on Google Play in limited access for testing and tried on a closed group of users and their devices. Based on user feedback collected from this testing, further improvements were suggested in the areas of removing technical shortcomings and additional functionalities.
Využití cloudových služeb pro přístup k vestavěným IoT zařízením
Solčík, Vít ; Crha, Adam (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl provést analýzu stávajících přístupů k realizaci cloudových služeb pro oblast IoT a navrhnout vlastní řešení demonstrující tohoto konceptu v prostředí vestavěných zařízení s omezenými zdroji. Pozornost je taktéž věnována aspektům zabezpečení TCP/IP komunikace mezi cloudovou službou a vestavěným zařízením za použití rozhraní Ethernet. Nedílnou součástí navrhovaného řešení je taktéž implementace potřebných částí firmware pro komunikaci s cloudovou platformou IoT pomocí podporovaných síťových protokolů. V neposlední řadě se tato práce zabývá i návrhem a praktickou realizací demonstrační aplikace, která využije výsledné komunikační infrastruktury.
Mobilní aplikace pro kontrolu diety pacientů na dialýze
Pavlacký, Ondřej ; Kolář, Dušan (oponent) ; Goldmann, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit intuitivní mobilní aplikaci pro operační systém Android, která bude pomáhat pacientům na dialýze zobrazovat přehled přibližných hodnot sledovaných látek v těle a nahradit klasické zapisování výsledných hodnot na papír. Díky této mobilní aplikaci  budou mít  pacienti lepší přehled o zkonzumovaných potravinách a pomůže jim to s dodržováním dietních opatření. Při zadávání budou vybírat z databáze potravin a aplikace jim spočítá hodnoty ze zadaného množství. Tuto databázi mohou pacienti rozšiřovat vlastními potravinami. Aplikace také bude evidovat mezidialyalizační období (interval, který je mezi jednotlivými dialýzami) a z jejich délky, váhy pacienta a množství diurézy počítat maximální hodnoty sledovaných prvků (voda, draslík a fosfor). Pacienti uvidí také hodnoty za již uplynulé období, které budou zobrazeny ve statistikách.  Data budou perzistentně uložena v lokální databázi i na serveru. Aplikace je vyvíjena na platformě Xamarin.
Agilní datový sklad
Smetana, Martin ; Luhan, Jan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh a zautomatizovaní plnění vytvořeného datového skladu na platformě Microsoft SQL server. Navržený sklad bude umožňovat historizaci dat, možnost připojení několika různých externích zdrojů z jiných systémů a další specifické implementace na základě požadavků zákazníka v budoucnu.
Decentralizované snímání veličin výrobních strojů
Vitoslavský, Ondřej ; Husák, Michal (oponent) ; Bradáč, Zdeněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a realizací decentralizovaného systému pro snímání různých veličin na výrobních strojích za použití bezdrátové komunikace Bluetooth mesh. Datový koncentrátor umístěný v síti umožní sběr dat z měřících jednotek a následné přeposílání do cloudového úložiště pro analýzu a dlouhodobý monitoring.
Software pro hodnocení zdrojů entropie
Šelinga, Martin ; Zeman, Václav (oponent) ; Burda, Karel (vedoucí práce)
Táto diplomová práca je zameraná na skúmanie zdrojov entropie. Obsahuje popis generátorov náhodnych čísel a testov používaných na hodnotenie kvality entropie.Súčasťou je vytvorenie programu na jej hodnotenie a generátory pre operačné systémy Linux a Windows. Následne bolo vykonané meranie entropie na fyzických pracovných staniciach a Cloudových prostrediach.
Konferenční informační systém
Bednář, Martin ; Rychlý, Marek (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Platforma .NET nabízí množství rámců, technologií a přístupů pro vývoj webových aplikací. Orientace v nich je základem pro výběr efektivních implementačních technologií. Cílem práce bylo vytvořit konferenční informační systém jako webovou aplikaci na platformě .NET pro neziskovou organizaci Zámecké návrší, p.o. včetně zajištění jejího nasazení a provozu v produkčním prostředí. Před zahájením vývoje bylo nutné seznámit se s platformou .NET a porovnat rámce pro webový vývoj. V práci je představena vhodnost jednotlivých rámců pro různé druhy aplikací. Na základě analýzy prostředí .NET byl pro implementaci konferenčního informačního systému vybrán rámec DotVVM. Vývoj aplikační logiky probíhal metodou testy řízený vývoj. Díky kombinaci vhodných rámců, technologií a přístupů bylo dosaženo efektivního vývoje s úspěšným vytvořením bezpečné a rychlé webové aplikace.
Mobile Game for Practicing English Vocabulary
Hubík, Antonín ; Kanich, Ondřej (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to design and implement a multi-platform educational mobile game for practicing and expanding English vocabulary. The game is based on the rules of word chain and similar word games and implemented as a minimal prototype of an online player versus player mode. The application is implemented in C# and XAML, making use of the .NET platform. Parts of the solution, which were ready for production environment, were deployed making use of suitable Microsoft Azure Cloud services . An Android version of the application was published locally and tried on a selected group of users in closed testing. Results of the testing have determined the state of the solution upon completing the thesis and have been used as basis for proposing further improvements above current technical shortcomings and limitations.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.